苏理纳

你喜不喜欢红色呢?

黄色会让我想起一些小时候的玩乐

绿色他们说最自然对眼睛有帮助

蓝色才是我的最爱

突然 眼前出现一条Rainbow 在空中

像是提醒着 不要放弃去追求

拥有的梦

Come on _ Sing with me sing with me

I _ oh I _ I see the rainbow in the sky

So high So beautiful

I wonder you _ can you

Can you draw me a rainbow

Just for me and rescue me

I promise

I will take you fly away away from here

不是我的金银斧头(广仲唱"金色")

黑色在我闭上眼的时候静静守护我

爸爸的眼珠是咖啡 咖啡的颜色

善良的面包 可能是白色的

突然 眼前出现一条Rainbow 在空中

像是提醒着 不要放弃去追求

拥有的梦

Come on _ Sing with me sing with me

I _ oh I _ I see the rainbow in the sky

So high So beautiful

I wonder you _ can you

Can you draw me a rainbow

Just for me and rescue me

I promise

I will take you fly away away from here

等到哪一天 你看不到彩虹

[拿出莲蓬头 对准这颗星球

逆着时针转开水龙头 OH

I _ oh I _ I see the rainbow in the sky

So high So beautiful

I wonder you _ can you

Can you draw me a rainbow

Just for me and rescue me

I promise

I will take you fly away away from here

评论(2)

热度(7)